lørdag 3. oktober 2009

Min kjære på besøk!

Det var mange intensive veke for å få alt skulearbeidet ferdig før Pål Gunnar skulle komme, å det va det virkelig verdt!

Torsdag 24 Sept.

En ganske so spent Julianne står på Townsville flyplass å venta på sin kjære - å der dukka det plutselig opp ett kjendt ansikt i rulletrappa! Ufattelig godt å sjå dej ijen Pål Gunnar!

Pål Gunnar var naturligvis ganske trøtt etter to daga med reise, so det blei en rolig da med en spasertur rundt om campus med hunden Roty, so fikk Pål Gunnar sett kor stort her faktisk e! På spaserturen fikk han også oppleve dei enorme flaggermusene, en noget aggresiv fugl, wallabees og possum, reine safarien! Til kvelds blei det nachos før me la oss for å vere klar for å starte Australia eventyret hass Pål Gunnar dagen etterpå.

Fredag 25.sept.

Godt utkvilde og klare til å oppleve, stod vi opp å starta dagen med en skikkelig frokost med bacon og egg! Turen i dag skulle gå til HQ akvariet i byen som innehelde mange fantastiske fiska og korallrev. Etter ei tid der spaserte vi vidare ned til stranda der dei va i full gang med rigging og øving til neste dags U.S Airforce show! Ingenting som å ligge å slappe av på stranda med herlige Thunderbirds susande forbi! En kjempe fin dag!

26.Sept.- 29.sept.

Laurdag

Tidlig opp å pakke til dagane på Magnetic Island, eller Maggie som vi lokale kalla den....Deretter inn i byen og på stranda for å sjå flyshowet! Å for ett show det va!! Alt i fra helikopter, enorme militær fly, små fly og Thunderbirds!(veit altso ikkje navna på dissa flya..)Etter noken tima der og med hørselen en smule redusert bar det avsted til ferga og vidare til øya. Det va ganske mørkt når vi kom fram so det blei ikkje mykje utforsking den dagen, tidlig til sengs for å forbrede seg til en dag med toootal avslapping på ei av dei mange fantastiske strendene på Maggie!

Søndag

En heile dag berre med å ligge på stranda, Horeshoe Bay, ete is, høre på live irsk musikk og bade i vatn med herlige 26 grade celsius! Skal ikkje klage! På kvelden når vi skulle sove fikk vi litt nærkontakt med noken firfisle, etter å ha slokt lyset for kvelden høre vi plutselig ett smokk! ned i senga, begge to heilt stille før vi bryte ut: Ka i f ditta va?! To kjappe hopp utav senga og på med lyset so oppdaga vi to storefirfisle i senga, der dei he kvarandre sin fot i munnen! Hehe ikkje lett å holde sej i taket når dei skal drive å slost nei! Begge to låg heilt knyst stille, fortsatte med føtene til kvarandre i munnen, der en nesten kunne lese tankane deira: Å faen! Dei endte i en kjekt boks og blei pent bedt om dei kunne forlate hytta vår, det synst dei va greitt...Litt action hekje man vondt av, men va gla det ikkje datt fleire ned i senga i løpet av dei dagane :p

Mandag

I dag leigde vi oss en fantastisk blå Moke, med navn Scooby-doo, før vi kjørte til startpunktet ved The Forts. Desverre he det vår en del sand/støv i lufta dei siste dagane som følge av sandstormen i Sydney, so det he desverre gjort himmelen meir grå en krystall blå sann so den bruka å ver, og det blei også derfor ikkje noke særlig utsikt frå toppen, men turen va fin likevel! Etter vi hadde våre der oppe, gikk vi dei ca 20 min ned til florence Bay, på vei ned dit fikk Pål Gunnar sin første koala opplevelse! Og ikkje nok med det- en halv meter bak han satt der en baby koala også! Ej, turisten som ej e, klarta opp til mora og klappa næ! Ikkje spesielt lurt sida ho sikkert hadde vårte rimelig forbanna om ho hadde våkna, men det e pinade ikkje kvar dag en fe sjangsen til å klappe en vill koala! Å trøtte vesena som dei e so ensakje ho det engong! Blide og fornøgde kom vi fram til Florence Bay og bada i krystall klart vatn før vi tok fatt på dei alt for mange oppover bakkane tilbake til Moken. Men ditta skulle ikkje vere siste stranda for dagen, turen gikk deretter vidare til Arcadia Bay, en herlig dag!

Tirsdag

Pål Gunnar fylte 23 år!! Vi starta dagen med en herlig frokost på en restaurant nede ved stranda, og dumpa deretter ned på stranda for å nyte sola! So tok vi ferga tilbake til Townsville og laga en fantastisk middag med biff, fløtegratinerte potete og en god australsk vin i selskap med Mariel. En rolig og herlig dag! :)

Onsdag og Torsdag

Ej deltok på ett par forelesinga om morgonen, deretter for vi for å bade på skulens basseng som selvfølgelig va stengt, so vi tok turen til Ross River i staden for. En rolig dag. Torsdag va det tidlig opp for å vente på skyssen vår til dyre-reservatet, Billabong. Her venta det mange tøffe dyr som tamme kengurua, koala, wombat, krokodille, utallige fugle arta, slanga og diverse andre reptil dyr. Mange herlige show som mating av krokodille,skilpadde, fugla og kengurua, holdning av wombat og koala og skilpadde løp va noken av opplevelsane. Sida vi starta dagen tidlig der va klokka berre to når vi kom tilbake, so vi bestemte oss for å reise inn i byen og bestige Castle Hill, en litt store ås som ligge midt i by kjerna omtrent, so veldig godt utsikt over byen! Tilbake ijen på Rotary etter en effektiv dag og avslutta den med en herlig middag!

Fredag og laurdag

Fredag hadde ej forlesing ijen, etter det tok vi turen til Stockland so Pål Gunnar fikk handle sej litt frampå med kle, han fann mykje fint! På kvelden introduserte ej Pål Gunnar for Eduardo, som då altso e longboardet mitt, det va fole artig og han fikk kjapt tekken på det, kjekt! :) Laurdag bar det ned til stranda i byen ijen for en intensiv soling før han skulle tilbake til nysnøven i Norge dagen etterpå. Kosa oss på kvelden med Nachos og Beck, sann so vi lika det!

Takk for noken eventyrlige daga sammen med dej Pål Gunnar, ufattelig godt å sjå dej ijen! So sjåast vi til jul <3